Opatření děkana č. 49/2012
Předpisy a dokumenty
Pokyny a opatření týkající se děkanátu
Ke stažení
Stáhněte si tento dokument:




Univerzita Karlova v Praze, Fakulta sociálních věd





Opatření děkana č. 49/2012




Název:


Příkaz k provedení řádné inventury majetku UK FSV za rok 2012




Účinnost:


1. 11. 2012







V Praze 15. října 2012                                                                                                              

PhDr. Jakub Končelík, Ph.D.


                                                                                                                    děkan fakulty







Podle plánu inventarizace majetku UK FSV dávám tímto příkaz k provedení inventury majetku a závazků za rok 2012.




Fyzická inventura – zahájení



1. listopadu 2012



Fyzická inventura – ukončení



31. prosince 2012



Vyhotovení zápisu a proúčtování rozdílů



16. ledna 2013



Dokladové inventury – zahájení



16. ledna 2013



Dokladové inventury – ukončení



31. ledna 2013



Vyhotovení inventarizačního zápisu



31. ledna 2013



Předložení dokladů o provedených inventurách podle jednotlivých účtů majetku a závazků včetně vyčíslení inventurních rozdílů



31. ledna 2013



Předložení výsledků inventur na rektorát UK včetně všech požadovaných podkladů



20. února 2013






 


Za tímto účelem zřizuji Ústřední inventarizační komisi, náhradovou a likvidační komisi a dílčí inventarizační komise tak, jak jsou uvedeny v příloze tohoto příkazu.




Při provádění inventarizace majetku je nutno postupovat podle „Opatření k provádění inventarizace majetku a závazků pro rok 2012“, který je nedílnou součástí tohoto příkazu.




Stanovuji, že za bezchybné provedení inventarizace na jednotlivých pracovištích odpovídají ředitelé institutů a vedoucí součástí fakulty.




Pověřuji organizací a zajištěním řádného průběhu inventur fyzického majetku správu majetku a řádného průběhu účetního majetku vedoucí ekonomického oddělení.










Tímto opatřením ruším Opatření děkana č. 35/2011 – příkaz k provedení inventury majetku a závazků pro rok 2011.






                                                                                             




PhDr. Jakub Končelík, Ph.D.


              děkan fakulty


















Přílohy:

1. Opatření k provádění inventarizace majetku a závazků pro rok 2012

2. Jmenování komisí

3. Jmenování dílčích komisí





















Za správnost:


Balík Petr – správa majetku













Opatření děkana č. 49/2012





Univerzita Karlova v Praze, Fakulta sociálních věd





Opatření děkana č. 49/2012




Název:


Příkaz k provedení řádné inventury majetku UK FSV za rok 2012




Účinnost:


1. 11. 2012







V Praze 15. října 2012                                                                                                              

PhDr. Jakub Končelík, Ph.D.


                                                                                                                    děkan fakulty







Podle plánu inventarizace majetku UK FSV dávám tímto příkaz k provedení inventury majetku a závazků za rok 2012.




Fyzická inventura – zahájení



1. listopadu 2012



Fyzická inventura – ukončení



31. prosince 2012



Vyhotovení zápisu a proúčtování rozdílů



16. ledna 2013



Dokladové inventury – zahájení



16. ledna 2013



Dokladové inventury – ukončení



31. ledna 2013



Vyhotovení inventarizačního zápisu



31. ledna 2013



Předložení dokladů o provedených inventurách podle jednotlivých účtů majetku a závazků včetně vyčíslení inventurních rozdílů



31. ledna 2013



Předložení výsledků inventur na rektorát UK včetně všech požadovaných podkladů



20. února 2013






 


Za tímto účelem zřizuji Ústřední inventarizační komisi, náhradovou a likvidační komisi a dílčí inventarizační komise tak, jak jsou uvedeny v příloze tohoto příkazu.




Při provádění inventarizace majetku je nutno postupovat podle „Opatření k provádění inventarizace majetku a závazků pro rok 2012“, který je nedílnou součástí tohoto příkazu.




Stanovuji, že za bezchybné provedení inventarizace na jednotlivých pracovištích odpovídají ředitelé institutů a vedoucí součástí fakulty.




Pověřuji organizací a zajištěním řádného průběhu inventur fyzického majetku správu majetku a řádného průběhu účetního majetku vedoucí ekonomického oddělení.










Tímto opatřením ruším Opatření děkana č. 35/2011 – příkaz k provedení inventury majetku a závazků pro rok 2011.






                                                                                             




PhDr. Jakub Končelík, Ph.D.


              děkan fakulty


















Přílohy:

1. Opatření k provádění inventarizace majetku a závazků pro rok 2012

2. Jmenování komisí

3. Jmenování dílčích komisí





















Za správnost:


Balík Petr – správa majetku